vrijdag 14 maart 2014

Nieuw huis op wielen


Nieuw huis op wielen.



Na onze trouwe Hymer B 574 te hebben verkocht besloten we er een zelf te gaan bouwen.
Een camperbus met meer bewegingsruimte voor de honden maar natuurlijk ook voor ons.
Die toekomstige camperbus is gevonden!
Een Fiat Ducato 2008 3.0D 160 multijet.



Door de zon is de kleur niet helemaal goed te zien maar gisteren hebben onze kinders uiteraard de bus gekeurd....






En ik denk dat hij is goed gekeurd!
Vandaag het hout opgehaald voor de binnenafwerking.
Wat dingen al gehaald bij de Wit in Schijndel......
De rest komt vanzelf.

De camperbouw zal ik proberen goed als bij te houden hier op het blog.


7 opmerkingen:

Inky zei

nou dan mag hij wel aan de bak je lieve man
veel suc6 met de opbouw

Corrina zei

Goede oplossing! En je kan hem helemaal naar je eigen zin inrichten! Leuk om te zien en te lezen hoe jullie dit aanpakken! Veel succes!

Lisette zei

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis op wielen. Heel veel veilige kilometers naar leuke oorden. Heb zo'n gevoel dat ik hem nog wel eens van binnen zal zien :) Leuk kleurtje.

Trea zei

Wat een leuke nieuwe uitdaging. Heel veel plezier en succes. Hoop dat ik jullie huissie gauw eens mag bewonderen!

Annemarie. zei

Heel veel succes met het opbouwen van dit palace on wheels..dat we er maar menig wijntje in mogen drinken!

RR zei

Prachtig idee .
Zelf fabriceren van het ijgen camperke zeer wijs zou ik denken .En ook een perfect model er voor gekozen 3L motor onverslijtbaar en zoveel zuiniger dan al die lichtere modellen .Veel plezier er mee en tot ziens zou ik zeggen..........doei

tjoewie zei

veel plezier aan de opbouw altijd leuker als je zelf iets bouwt genieten jullie er maar van succes